Познание основ православной веры

Пятница, 19.04.2024, 21:56

Приветствую Вас Гость | RSS | Главная | Нарушение речи - Форум | Регистрация | Вход

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Православная педагогика » Дети с нарушениями в развитии » Нарушение речи
Нарушение речи
КлирДата: Вторник, 04.05.2010, 20:12 | Сообщение # 1
Блаженны, егда поносят вас
Группа: Администраторы
Сообщений: 1293
Репутация: 0
Статус: Offline
О детях с нарушениями речи молится мученик Мамант.
Канон святому
Песнь 1.

Ирмос: Колесницегонителя фараона погрузи, / чудотворяй иногда / Моисейский жезл, крестообразно поразив, / и разделив море: / Израиля же беглеца, пешеходца спасе, / песнь Богови воспевающа.

Небеса обходя яко изряден мученик быв, / и Трисиянныя зари славне исполняяся, / на земли чествующия твоя честный и светоносный день скончания, / Божественнаго просвещения сподоби.

Благородие и по всем совершенное ума твоего, / проведый Слово Маманте, / от пелен тя разума исполни, / и добрых сладостьми многовидно украси, мучениче страстотерпче всехвальне.

Родителие твои непорочныя веры предбедствующе, / во изгнании прелести, заключаеми в темницах, / Божиими веленми, прозябоша тебе, / разорившаго многобожия соуз.

Богородичен: Преславная о Тебе глаголашася в родех родов, / яже Бога Слова во чреве вместивши, / чиста же пребываеши Богородице Марие. / Тем Тя вси чествуим, по Бозе предстательство наше.

Песнь 3.

Ирмос: Небеснаго круга Верхотворче, Господи, / и Церкве Зиждителю, / Ты мене утверди в любви Твоей, / желаний краю, верных утверждение, / Едине Человеколюбче.

Яко светозарну звезду, / страстотерпца Маманта положи Христос на высоте Церкве Своея, / страданий светлостьми, и преславных чудес, / всю подсолнечную просвещающа.

Возшед на гору истиннаго знания, / и облиста вся видении ума чистотою, / естество безсловесное, к словесному песнопению, / Божественными повелении, блаженне, воздвигл еси.

Юноша красен добротою был еси. / Тем беззаконно ищущим яти тя, явился еси неприступен, / пришедшему на страсть, яко всех Господу приведеся.

Богородичен: Небо прострый, и земный, Пречистая, / круг содержай весь, естеством Божества, / на обьятиих Твоих плотию держимь бысть, / и верным Тя утверждение всем показа.

Седален мученика, глас 8. Благочестия сый рождение честно, / нечестия показался еси потребитель, Маманте всехвальне, силою Духа: / в тризнищи бо лесть идольскую обличил еси, / и благодерзостно Троицу пети проповедал еси. / Темже и зверем вдан быв страстоносче, / зверя уморил еси, и злоначальнаго змия. / Сего ради вопием ти: / моли Христа Бога, согрешений оставление даровати, / чествующим любовию святую память твою.

Слава, преподобнаго, глас 3. Сосуд Божественный воздержания, / богатство некрадомо благочестия показался еси, Иоанне блаженне, / в безстрастии уяснив житие твое: / требующыя обогатив милостынею отче преподобне, / Христа Бога моли, даровати нам велию милость.

И ныне, Богородичен: Божественная скиния была еси Слова, Едина Пречистая Дево Мати, / чистотою ангелы превозшедшая, / паче всех мене персть бывша, осквернена плотскими прегрешенми, / очисти молитв Твоих Божественными водами, / подающи Чистая, велию милость.

Крестобогородичен: Нескверная Агница Слова, нетленная Дево Мати, / на Кресте зрящи повешена, из Нея безболезненно Прозябшаго, / матеролепно рыдающи взываше: / увы Чадо Мое, како страждеши, / хотя́ избавити от страстей безчестия человека.

Песнь 4.

Ирмос: Ты моя крепость, Господи, / Ты моя и сила, / Ты мой Бог, Ты мое радование, / не оставль недра Отча. / и нашу нищету посетив. / Тем с пророком Аввакумом зову Ти: / силе Твоей слава Человеколюбче.

Самовольне к подвигом отлучился еси, неужасно славне, мудростию: / Христа бо имел еси помогающа Божественною силою, немощь твою утверждающа, / и свидетеля показующа своих страданий, / и вышней светлости причастника.

Яко помощник иже от Бога спутник твой, / покаряшеся якоже словеснейшнй дивий зверь. / Божественною бо любовию ты покорил еси страсти безсловеснейшыя, красен явился еси помыслом мудрейшим, / безсловесие врагов побеждь.

Пред судилищи мучителей ты предста, / Слова воплощение, блаженне, / проявление возглашая, / и безбожия низлагя свирепство, / и вся несомненно пети научая: / силе Твоей слава Человеколюбче.

Богородичен: Рождением преестественным Рождества Твоего, / болезней грех разрешися, / и от клятвы земнородных естество изменися, / Богородительнице Всенепорочная, / и отверзошася дольным Тебе ради горняя, / и со ангелы человецы ликуют.

Песнь 5.

Ирмос: Вскую мя отринул еси, / от Лица Твоего, Свете незаходимый; / и покрыла мя есть чуждая тма окаяннаго. / Но обрати мя, и к Свету заповедей Твоих, / пути моя направи, молюся.

Стружемь, никакоже о телеси славный Мамант попечеся, / тления дебельство растерзатися отложив, / и кожныя совлек ризы, / и одежду нетления прием.

Благодарственную хвалу пел еси Зиждителю твоему, / ископоваемь в ребра всеблаженне, / и глас с небесе услышал еси утверждающь паче помысл твой к лучшему, / и страданий болезнь облегчающь.

В темнице заключену явися с небесе тебе носящи преславно видение, / страстотерпче всеблаженне многострадальне, / пищу нетления, голубица краснейша: / тления бо пределы преминул еси.

Богородичен: Воплощения Божественнаго, и пременения несказаннаго Ты была еси Ходатаица, / яже прежде Солнца из Отца рожденнаго рождши: / Тобою бо естество земных Богу совокупися, / и на Престоле славы посадися.

Песнь 6.

Ирмос: Очисти мя, Спасе, / многа бо беззакония моя, / и из глубины зол возведи, молюся: / к Тебе бо возопих, и услыша мя, / Боже спасения моего.

Ревностию к Богу распаляемь священнейше, / о поджигающем пламени никакоже попеклся еси, / Божественным орошаемь с небесе дождем, / страдальче доблественнейше.

Юношам трием претворивши пещь в росу светоявленно, / Богомудре всеблаженне, от пламене исхити тя, / и огня показа преславно сильнейша.

Величайшыя претерпевая подвиги, / явился еси превеличайш, в страдальцех чуден, / в мученицех же искусен. / Тем и величайших тя подвигоположник воздаяний сподоби.

Богородичен: Быхом общницы Божественному естеству, Пречистая, / Божественным рождеством Твоим: / и покой небесный со ангельскими чинми Тя восхваляющий, / во Христе наследствовахом.

Кондак, глас 3. Жезлом, святе, от Бога тебе данным, / люди твоя упаси, на пажитех живоносных: / звери же невидимыя и неукротимыя / сокруши под ноги тя поющих: / яко вси иже в бедах предстателя тя тепла, Маманте, имут.

Икос: Иже по всей земли преславнаго тя мученика, / и на небесех со ангелы ликующа, воспоим, Маманте, / первее елени в пустынях яве дояща, / и ныне богатныя люди Господня, жезлом силы яко пастыря добра пасуща, / и путеводяща на место злачно, / идеже есть истинно райская сладость. / Тоя бо ради мир оставил еси, / яко да вси тя предстателя, Маманте, тепла имут.

Песнь 7.

Ирмос: Божия снизхождения огнь устыдеся в Вавилоне иногда, / сего ради отроцы в пещи радованною ногою, / яко во цветнице ликующе, пояху: / благословен еси Боже отец наших.

Пещи вид, якоже хлада потребное тебе исполни: / на дни бо многия в той, Маманте, затворен, / не опалился еси, вопия Сотворшему: / благословен Бог отец наших.

Ангелы сприемники, сликовники тебе, и общники неизглаголанных песней, / посреде пламене, мучениче, имел еси. / С ними же всех Владыце взывал еси: / благословен Бог отец наших.

Яко шипок неувядаемь, / яко от чертога жених исходя краснейший истинно, / от пещи попалив безумныя, / и зрящыя просветив зовущыя: / благословен Бог отец наших.

Богородичен: Се ныне исполнися Богоглаголиваго проречение: / во утробе бо, Дево, Бога Слова имела еси, / и родила еси Жизнодавца, / Емуже вси зовем: благословен Бог отец наших.

Песнь 8.

Ирмос: Седмерицею пещь халдейский мучитель, / Богочестивым неистовно разжже, / силою же лучшею, спасены сия видев, / Творцу и Избавителю вопияше: / отроцы благословите, / священницы воспойте, / людие превозносите во вся веки.

Яко Даниил зияния зверей заустил еси / Божественным Владыки призванием, славне, / змия умертвил еси, злочестивыя посрамил еси, / и яко победитель на небесех поя, живеши в веселии: / священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки.

Побиваху камением тя, блаженне, / камению служащий, и окамененнии душею пребеззаконнии, / око воздвизающа священныя твоея, мучениче, души, / к неразседному и неуклонному каменю, / и поюща усердно: священницы благословите, людие превозносите во вся веки.

Подвигоположник свыше тебе простирая венец якоже победителю, / и добрый прошедшу подвиг пребогате, возглашает тебе еже к Нему спешити, честное и сладчайшее шествие, усердно поющу: священницы благословите, людие превозносите во вся веки.

Богородичен: Преестественно зачала еси, Сущаго из Отца без матере, / пребывши Дева и по рождестве Чистая: / Божие бо соединение обновляет естества в Тебе, и обновляются существа пределы. / Тем Тя православно яко Бога рождшую истинно Богородицу поем во веки.

Песнь 9.

Ирмос: Ужасеся о сем небо, / и земли удивишася концы, / яко Бог явися человеком плотски, / и чрево Твое бысть пространнейшее небес. / Тем Тя Богородицу / ангелов и человек чиноначалия величают.

Возложил еси душу твою Избавителю, / и к Сему усердно востекл еси, / добротами украшен светло священных подвигов твоих, / и борений чудных всехвальне оружниче, / светило вселенныя, церковное удобрение.

Совокупился еси со ангелы, ангельское на земли жительство стяжав, / и с ними поеши во хвалении радостно / священное песнопение, Маманте, Троице всехвально, / обожаемь Божественными причастии, и славою непреемною обогащаемь.

Яко имея дерзновение к Богу, / Божественное твое сие торжество радостно мучениче совершающия, / и честное и священное твое страдание верою чистою хвалящыя / поминай, всеблаженне, и бури и бед и напастей ны спаси.

Богородичен: Неискусомужную Матерь сущих на земли, Отроча раждающу, кто слыша когда, / и Рожденное, Безначальна Бога же и соестественна, Отцу Пребезначальному же и рождшей преестественно? / о страннаго таинства! О Божественнаго общения! / Имже Богу соединихомся!

 
Форум » Православная педагогика » Дети с нарушениями в развитии » Нарушение речи
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Форма входа